wtorek, 31 lipca 2012

Ćwir, Ćwir

Tą karteczkę przygotowałam w 90% z materiałów zakupionych w sklepiku Scrap.com . Serwetka pochodzi z zestawu Butterfly Garden a resztę papierów zakupiłam na zlocie w Warszawie podczas genialnej promocji na stoisku sklepu :) Stempelek oraz moje ostatnio ulubione medium, glossy accent , również od nich. Ostatnio moim najbardziej wdzięcznym tematem są ptaszki wszelkiego rodzaje a ponieważ w wyzwaniu Scrap.com #22 miała być zawarta chatka lub domek, postanowiłam podejść do tematu z innej strony i dodałam domek dla ptaków :) 

P7316657

P7316658 

Pracę wykonałam według świetnej mapki zawartej w wyzwaniu Projektu Wagi Ciężkiej

7 komentarzy:

sajciastyczna pisze...

cudeńko ta Twoja praca :) słodziutka :) i glossy wygląda really nice :) pozdrawiam :)P

Anna Baldwin pisze...

sliczna paraca, ptaszki sa rewelacyjne! Dziekuje za odwiedziny bloga i udzial w wyzwaniu.

Dwie lewe rączki pisze...

Podziękował! Mam ostatnio fioła na punkcie glossy :)

chanya13 pisze...

Ładny papier, śliczne ptaszyny.
Zapraszam na candy do mnie

Sylwia-eR pisze...

kobiece kolorki- urocze ale najbardziej podoba mi się ptasia budka : )

Caro-ART pisze...

Fantastyczna kartka :)
Dziękuję za udział w zabawie PWC

Dwie lewe rączki pisze...

Dzięki :) budka to darmowy stempelek z DigiScrap. Jeszcze można go ściągnąć