niedziela, 16 września 2012

Czekolada z malinami

Przygotowałam karteczkę w zestawianiu kolorystycznym, które zawsze mnie intrygowało ale jakoś nigdy nie udawało mi się go zgrać. Do wykonania jej zdopingowało mnie wyzwanie kolorystyczne w Diabelskim Młynie. Mam nadzieję, że nie jest to wbrew regułom bo jakoś nieświadomie połączyłam go z mapkowym wyzwaniem Diabelskiego Młynu. Zapisałam sobie temat wyzwania w notesie a to skąd ono było na innej kartce i….. tak jakoś wyszło. Karteczkę zgłaszam również na geometryczne wyzwanie Scrap Marketu 
(kółeczko z motylkiem i prostokąt z napisem)
P9167157
P9167158
P9167159

9 komentarzy:

chanya13 pisze...

Śliczna

Dekupażownia Jagodzianki pisze...

Miodzio...znaczy się czekoladowo ;) z malinami ;)

Klaudia/Kszp pisze...

Mniam, wyszło rewelacyjnie :)

Dwie lewe rączki pisze...

Dzięki Kochana :)

Dwie lewe rączki pisze...

Ważne, że smacznie :)

Handmade By Doris pisze...

Świetna kartka!!!
...A te rączki to chyba obie prawe:)))

Dwie lewe rączki pisze...

Jeszcze do tego nie doszłam która jest prawa a która lewa :)

Anna Sokołowska pisze...

przecudna!

Noami pisze...

super te falbanki:)
dziekuje za udzial w zabawie :)