środa, 5 grudnia 2012

Nawiasowa

 Karteczka wykonana na specjalne zamówienie dla bobaska, który ma przyjść na świat za 2 tygodnie. Jak nie trudno się domyślić, będzie to dziewczynka :). Pracę wykonałam według kursu CraftFun na kartkę nawiasową. bardzo dziękuję za wykroje :) Karteczka leci również na kwiatowe wyzwanie Crafting for all seasons  i na Joanna Sheen challenge - nie świąteczna praca. Karteczkę udekorowałam jeszcze perłami w płynie i różowym brokatem.

PC037894
PC037897
PC037895

P.S. życzę spokojnej nocy a jutro mnóstwa prezentów od św. Mikołaja! :)

6 komentarzy:

Paseczkowa pisze...

Piękna :) kwiatki cudne :)

Ps. Ja nie wyczyściłam butów, więc Mikołaj chyba mnie nie odwiedzi :( :P

sajciastyczna pisze...

jest piękna, dosłownie mnie zauroczyła!

Dwie lewe rączki pisze...

Ojej :) bardzo dziękuję!

Dwie lewe rączki pisze...

Thank you, thank you!

frezja pisze...

suuuper karteczka :d paczuszka do Ciebie poszla rano wiec jak dojdzie to prosilabym o slowko,zebym sie nie martwila:D
pozdrawiam :D

frezja pisze...

looooo, tylko gafe zrobilam....ja bez gaf zyc po prostu nie moge...:C
napisalam ci w lisciku ze wkladam biedronki a o tych nieszczesnikach zapomnialam pozniej i zostaly u mnie.....;( sama jestem zla na siebie...przepraszam :)