piątek, 11 kwietnia 2014

Wyniki Candy

Witam Was serdecznie!

Wczoraj miałam urodzinki, 
spłynęły życzenia od całej rodzinki.
Był też torcik, lampka wina
uśmiechnięta była mina.
Dzisiaj jestem o rok starsza
i wynik candy ogłaszam :)


A Candy urodzinowe wygrywa......

Anko !!!!
 (absolutnie uwielbiam ciasta bezowe a jeszcze beza cytrynowa......no poezja :) )

 I jeszcze niespodzianka. Postanowiłam przyznac drugą malutką nagrodę. Przydasiową nagrodę niespodziankę dostanie.....
el 
(nutella to moja grzeszna kochanka :) )

Kochane prześlijcie mi proszę swoje adresy na dwieleweraczki@gmail.com

Bardzo, bardzo dziękuję za wszystkie życzenia i przepyszne przepisy. Na pewno wszystkie wypóbuję. 
Dobranoc i miłego weekendu!

4 komentarze:

inspiracjemarty.blogspot.com pisze...

Gratulacje...

agea happiness pisze...

gratulacje dla dziewczyn:)

mirosek pisze...

Gratulacje dla dziewczyn a dla Ciebie wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :)

el pisze...

no dziękuję bardzo , senikowa nutella na pewno Ci zasmakuje , ja uwielbiam za prostotę wykonania i genialny smak