wtorek, 1 lipca 2014

Wyniki rocznicowego candy

Uwaga, uwaga! Ogłaszam wyniki mojego rocznicowego Candy!
Prawidłowa odpowiedź to: w ciągu ostatnich 2 lat (do 30 maja br) wykonałam 484 kartki
Nikt ne odgadł prawidłowo ale najbliżej była.....

Misiówa i Spółka!!!!!

Z wielką radością gratuluję Ci tych 2 lat, to kawał czasu, powiem szczerze,że masz co świętować. Pytanie dosyć trudne, ale może strzelę...Hmmm..może karteczek bylo...499:)

Serdecznie gratuluję!
Proszę Cię o kontakt na mojego maila dwieleweraczki@gmail.com
 
Bardzo dziękuję wszystkim za udział w candy i za życzenia!
Miłego tygodnia

9 komentarzy:

Misiówa i Spółka:-) pisze...

Hip hip, huraaaa:)Gratuluję tylu pięknych kartek i już się zgłaszam na maila:))

Edyta Lasek - Pracownia El pisze...

gratuluję

Angi pisze...


Gratuluję Misiowa :)

el pisze...

gratki

Misiówa i Spółka:-) pisze...

Bardzo dziękuje:)))

Anko pisze...

Dziękuję za miłą zabawę i zapraszam do siebie.

Misiówa i Spółka:-) pisze...

Napisałam maila:)))

Tworzyć każdy może pisze...

gratuluję wygranej :)

Misiówa i Spółka:-) pisze...

Dziekuje za wspaniala paczkę, moja radośc ze wszystkich prezentów jest ogromna:)))