piątek, 31 października 2014

Life is the art

Jutro święto Wszystkich Świętych. Czas pomyśleć o bliskich którzy odeszli ale także spojrzeć w tył na własne życie. Macie jakieś sytuacje które chcielibyście wymazać? Ja na pewno mam ich kilka. W sam raz do rozważań karteczka z refleksyjną sentencją i jesiennymi liśćmi.

WP_20141030_006

WP_20141030_009

WP_20141030_008

wyzwania

- Diabelski młyn - wyzwanie z lemonade

- Craft4you - wyzwanie 57 (wykorzystałam papiery Art of life: loved i Base coat: linen oraz zestaw elementów On this day)

- Scrap.com - wyzwanie Latarni Morskiej edycja październik (wykorzystałam czarny tusz oraz stempel z życzeniami)

wyzwanie_Latarni_Morskiej_10_20142

12 komentarzy:

DecoArtMagda pisze...

świetna kartka

Anonimowy pisze...

Pięknie wyszło :)

Stoonka pisze...

Twórcza sentencja i stylowa jej oprawa :)

Anonimowy pisze...

Piękna i sentymentalna kartka

Beakie pisze...

Wspaniala:)

Szaneta pisze...

Przepiękna, nostalgiczna kartka z charakterem:))

Alosha pisze...

Piękna i niezwykle elegancka! Szalenie mi się podoba :)

Dziękuję za udział w wyzwaniu Latarni Morskiej i serdecznie pozdrawiam,
Alosha

Alosha pisze...

I serdecznie gratuluję podwójnej wygranej! W pełni zasłużona! :)

Ester pisze...

I like this card very much, elegant.

Dwie lewe rączki pisze...

Bardzo dziękuję :)

Dorota ma kota pisze...

cudne .... :-)

Lynn's Place pisze...

Great card thanks for joining us @ CIO challenge blog...MERRY CHRISTMAS!!!
http://clearitoutchallenge.blogspot.ca/