środa, 17 grudnia 2014

Oszronione okno

Od dawna chciałam zrobić kartkę świąteczną z oknem ale jakoś nigdy nie miałam do końca pomysłu. W końcu powstał taki oto projekt z oszronionym oknem i bombką na jego tle. Szybę zrobiłam z kalki technicznej a mroźne wzorki to embossing na gorąco. Srebrnym i białym embossingiem pokryłam też tekturkową bombkę a kokardę tekturki pomalowałam promarkerem i pokryłam glossy accent

DSC_0628_00013

DSC_0630_00015

DSC_0629_00014

DSC_0632_00017

wyzwania/challenges

- Dream valley challenges – christmas

-Crafty sentiments - winter challenge

- Cute card thursday - bells and bows

- Divas by design challenge - anything goes

- Creative inspirations - christmas/ new year

- Clear it out challenge - anything goes

- Deep ocean challenge blog - christmas is all around

- Suzy pants smarty – snowflakes

- Crafting by designs - embossing for fun

- Szuflada – oszronione

12 komentarzy:

  1. This is gorgeous! Thank you so much for sharing this with us at Creative Inspirations! Good luck,
    Rene :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wonderful creation! I love this window with embossing of vellum and hanging ornament is beautiful!
    Thanks for playing at Suzy Bee's Bloomin' Challenge and I hope to see again.
    Ileanaxx

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam serdecznie w wyzwaniu Szuflady :)

    OdpowiedzUsuń
  4. CIO challenge blog says MERRY CHRISTMAS and thank you for your wonderful project...stop by and play with us again <((><

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcie pod światło oddaje całe piękno kartki:) niesamowita

    OdpowiedzUsuń
  6. This is a beautiful creation! Thanks for playing at Creative Inspirations and we wish you a Merry Christmas! xxx

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna karteczka a okienko prawdziwie mrozem malowane!

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne okienko :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Gorgeous! Thanks for joining us in the very last challenge of Divas by Design!
    xxx Margreet

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna, dopracowana, rewelacyjnie wykonana kartka! Jestem pod ogromnym wrażeniem! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna karteczka dziekujemy za udział w wyzwaniu szuflady

    OdpowiedzUsuń