czwartek, 9 lipca 2015

Panienka na przejażdżce

Dzisiaj przedstawiam baaaardzo kwiatowy scrap z moją córcią. Skojarzyła mi się na tym koniku z taką panną szlachcianką zajeżdżającą do dworku z konnej przejażdżki i w takim stylu chciałam utrzymać scrap. Podrasowałam więc troszkę zdjęcie (dołożyłam warkocz i opaskę oraz spódnicę z koronki), stworzyłam kwiatowy ogród i dołożyłam stosowna odnotację :) Białe kwiaty na czerwonym tle powstały z użyciem białego gesso a marszczoną wstążkę stworzyłam na taśmie dwustronnej.

P6274669

P6274664

P6274667

P6274662

P6274663

wyzwania/challenges

- Snip Art - blog hop urodzinowy (wytyczne to tekturka, pomarańczowy, nie kartka, koronka, sznurek/wstążka)

- Fifi-rifi - kartka z kalendarza lipiec

- Cute card thursday - ladies only

- Creative inspirations – girlie

- All sorts challenge - how does your garden grow

- Papertake weekly - anything goes

- Incy wincy designs - spots and dots

- Come and get it challenge - anything goes with flowers

7 komentarzy:

  1. Wow, this is stunning!
    Many thanks for joining us at Cute Card Thursday, Deb xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Thankyou for sharing your project with the Allsorts Challenge this week Jo x

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny :)) dziękujemy za udział w zabawie Snip Art. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A lovely card!
    Thank you soo much for taking part in our "flowers” challenge over at Come and Get it & good luck in the draw.
    Hope to see you again in our next challenge as well…

    Hugs,
    Melanie
    (DT Penny's Paper Crafty Challenges)
    (DT-Coordinator Creatalicious Challenges)
    (DT Come and Get It)
    (DT Crafty Friends)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne, lubię takie zdjęcia wkomponowane w inne tło :-)
    coś takiego córce robiłam w rocznicowym albumie

    OdpowiedzUsuń
  6. A gorgeous girlie creation! Thanks for playing at Creative Inspirations! xxx

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna karteczka, dziękuję za udział w wyzwaniu Creative Inspirations . Agnieszka DT

    OdpowiedzUsuń