poniedziałek, 14 września 2015

Ażurek i brokat

 Dzisiaj chciałam Wam przedstawić romantyczną i bardzo kobiecą kartkę imieninową. Do wykonania jej użyłam papierów z firmy First Edition z kolekcji Summer Breeze. Część papierów z tej kolekcji jest pięknie pokryta brokatem i właśnie jeden z nich (w pastelowe listki) zainspirował całą pracę. Tekturkę z imieniem pomalowałam promarkerem i pokryłam glossy accent. Kryształki są od ScrapBerry’s a ażurkowy wykrojnik od Memory Box.

Miłego tygodnia!

P7254836

P7254835

P7254833

P.S. zajrzyjcie do mnie koniecznie pod koniec tygodnia bo przygotowałam dla was małego cukierasa :)

Wyzwania/challenges

- Promarker challenge - use sentiment

- Chocolate coffee cards - fancy and feminine

- Fab and funky challenges - shabby chic

- Glitter and sparkle challenge blog - 154 starting with G (glitter, gems, green)

- Cards galore challenges - anything goes

- Crafty gals corner challenges – bingo (flowers, ribbon, more that 2 layers)

- Fan-tastic tuesday - anything goes

- Tuesday throwdown - anything goes

9 komentarzy:

Arleta pisze...

rewelacyjna

Anonimowy pisze...

Fabulous card, Thank you for entering the Glitter N Sparkle Blog challenge x DT Lisa x

Judy V pisze...

Gorgeous creation! Thanks for joining us at Crafty Gals Corner!

Jeanie Ellis - Scrapbookingmamaw pisze...

Absolutely stunning! Thanks for joining us at Crafty Gals Corner! Jeanie, DT

Unknown pisze...

Piękna kartka... i mogłaby być dla mnie.... haaaa! ;) Cudowna kompozycja, całość naprawdę cieszy oko. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Passion for Promarkers i zapraszamy ponownie!
Pozdrawiam!
Ania xxx

The Crafty Den pisze...

Gorgeous card Iwona. I'm really sorry for my late comment but thanks for sharing at PFP. Hugs, Denise x

Lotta pisze...

Beautiful! Thank you so much for taking part in our challenge this week at PFP. Hugs Lotta, DT member.

Anet's Crafting pisze...

Gorgeous card Iwona. Thank you for playing along with our Challenge at Chocolate, Coffee & Cards. We would love to see you again ... Anet DT x

Unknown pisze...

Jaka cudna :) Nie mogę się napatrzeć na Twoje prace. Jeszcze tu wrócę :)