niedziela, 11 października 2015

Wyniki Candy

Witajcie Kochani. Przybiegłam do Was żeby ogłosić wyniki mojego jesiennego candy.
Z wybraniem zwyciężczyni miałam jednak pewien problem. Najbardziej spodobał mi się jednak tort zaproponowany przez Anikę więc....

Candy wygrywa

Anika

a to jej piękny tort
TORT MARZEŃ KAŻDEJ MAŁEJ DZIEWCZYNKI A MOŻE I DUŻEJ TEŻ ;)) 

Gratulacje!
:) 
Aniko bardzo proszę prześli mi swój adres: dwieleweraczki@gmail.com 

Bardzo dziękuję wszystkim za udział w zabawie i życzę miłego tygodnia
Trzymajcie się cieplutko

4 komentarze:

Fikreta pisze...

Congrats ! very nice cake!

Sylwia Murzynowska pisze...

Gratulacje:) Też go widziałam na necie:) Jest śliczny:)

Anika pisze...

Dziękuję :)) też uwielbiam torty i staram się realizować wiele pomysłów z intermetu dla mojego dziecka :)

Dorota ma kota pisze...

takiego to żal zjeść normalnie :-)