poniedziałek, 13 marca 2017

Tęcza

Dzisiaj chciałabym Was serdecznie zaprosić na najnowsze wyzwanie na blogu Come And Get It Challenges pt."ze skrzydłami". W pracy możecie zawrzeć wszystko co posiada skrzydła: samolot, ptak, motyl, smok...
Ja przygotowałam magiczną kartkę ze stemplem naszego sponsora A day for daisies. Tło kartki wykonałam przy pomocy własnoręcznie wyciętego szablonu i tuszu distress. Tęczę namalowałam na kalce promarkerami i przytwierdziłam na "niebie". Jednorożca/pegaza pomalowałam promarkerami i ozdobiłam bardzo drobny, opalizującym brokatem. Na końcu porozrzucałam żółte, brokatowane motylki.



wyzwania/challenges

7 komentarzy:

Virginia L. pisze...

Gorgeous rainbow colors! Love this unicorn image and how you used it! So glad that you join the fun over Simon Says Stamp Wednesday “For a Special Lady/Girl”” Challenge! Awesome details and design! Super work!

mikaglo pisze...

O wow! tęczowa :D Śliczności + magia kolorów :)

Laura ElleBi pisze...

Super beautiful!!!
Thank you for joining Crafty Friends
DT Laura

Hazel pisze...

Thank you for sharing your lovely crafting for Penny’s challenge 319 – hope to see you again soon – Hazel DT x

Carole J pisze...

Such a pretty, sparkly card! I love your sky and rainbow background - it is the perfect setting for a unicorn.
Thank you for sharing your talent with us at the Crafts Galore Encore March Challenge, “Anything Goes”. Good Luck and hope to see you again next month!
Carole x DT (Craftilicious Creations)

Mój świat kolorów pisze...

Przepiękna!

CraftingMum pisze...

Lovely card thanks for sharing it with us at Artistic Inspirations, Louise DT x