piątek, 17 sierpnia 2012

W granacie

Tym razem kolejny eksperyment zainspirowany origami. Przepraszam za dużą ilość zdjęć ale musiałam pokazać kolejne etapy otwierania :) Jest to dopiero pierwszy mój projekt tego typu ale mam w planach go dopracować.

Karteczkę zgłaszam na wyzwania: Silesian Craft - G jak gaza, G jak guzik, G jak granat , Scrap Market – monochromatycznie , Craft4You – szachownica (w pracy większość zdobień wykonałam moim ulubionym glossy accents )

P8136704

P8136707

P8136713

P8136709

P8136714

P8136715

8 komentarzy:

chanya13 pisze...

Śliczna "karteczka" - ile niespodzianek w sobie kryje - fajna kopertka z motylkami i życzeniami, pozdrawiam

aeljot pisze...

Cudo.

anias pisze...

Piękna, bardzo efektowna, ale pewnie i pracochłonna kartka :)

sylwik pisze...

Bardzo ciekawa kartka, pierwszy raz widzę taką rozkładankę ;)

Dwie lewe rączki pisze...

Bardzo dziękuję :)

Funiaa pisze...

Bardzo ciekawa forma karteczkowa :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft4You.:)

Unknown pisze...

musisz być leworęczna !
piękne prace ;)

Dwie lewe rączki pisze...

Hi, hi, hi... wtedy musiałabym znaleźć jeszcze jakieś pasje a tego mój mężulek już by nie przeżył :)