piątek, 18 lipca 2014

Eleganckie motyle

Wiem, że bycie chwalipiętą to niemiła wada ale muszę to powiedzieć – Straaaasznie podoba mi się ta kartka! Trzeba było do niej zużyć dużo cierpliwości a to u mnie towar deficytowy :) Brokatowe, negatywy motyli kontrastują z czarnym matowym przodem a na dokładkę dodałam biały embossing na gorąco w postaci życzeń i kwiatów wiśni. Przepraszam za dużą ilość zdjęć ale brokat w każdym ujęciu wyglądał trochę inaczej i chciałam pokazać cały jego urok :)

Na pewno spróbuję jeszcze nie raz takiej formy. Może teraz z różowym brokatem?

P7181778

P7181771

P7181773

P7181777

P7181775

wyzwania/challenges

- Kartkowe abc - m jak motyl

- Diabelski młyn - wyzwanie z craft bar

- Scrappo - wyzwanie gościa bea

10 komentarzy:

viola pisze...

Faktycznie kartka śliczna :)

Natalia Stefaniak pisze...

Wygląda bardzo fajnie, te motyle wyszły cudnie :)

Anonimowy pisze...

Ladna, ten czarny matowy papier interesujacy

niemy film pisze...

Fajna kartka, bardzo elegancka :)

Mój świat kolorów pisze...

Przepiękna karteczka i elegancka:)

OriBella pisze...

Piękna, niebanalna i elegancka kartka!

Anonimowy pisze...

Świetna :)

DecoArtMagda pisze...

super

Angi pisze...

Powód do dumy tu jak najbardziej wskazany. Cudo! brokat i jeszcze ten embossing na dokładkę - rewelacja :)

Unknown pisze...

Bardzo dziękuję za udział w naszym motylowym wyzwaniu ABC. =)