środa, 1 czerwca 2016

Ogłoszenie wyników Candy

Witajcie Kochani! Przybiegłam żeby ogłosić wyniki mojego candy. 
Bardzo dziękuję za wszystkie zgłoszenia! Było prawdziwą przyjemnością oglądanie waszych pięknych prac. Dziękuję również za wszystkie życzenia!

Miło mi ogłosić, że zwyciężczynią moje candy jest.....

Barbara Niezgoda i jej piękna, magiczna kartka !

Basiu bardzo proszę skontaktuj się ze mną mailowo: dwieleweraczki@gmail.com

Ściskam wszystkich mocno i życzę miłej reszty tygodnia :)

7 komentarzy:

Artjonka pisze...

Gratulacje dla Basi<3 pozdrawiam:))

Valerija pisze...

Congratulations Barbara.

Kath pisze...

Congratulations Barbara!
Kath x

Mój świat kolorów pisze...

Piękna niespodzianka w środku tygodnia! dziękuję bardzo i baaardzo się cieszę :)

mikaglo pisze...

Gratulacje :) Piękności :)

Tina Z. pisze...

Congratulations Barbara.

mirosek pisze...

Gratulacje :)