poniedziałek, 26 września 2016

Ptaszki i liście

Przedstawiam jedną z moich ulubionych kartek jakie udało mi się wykonać :) 
Czasem tak jest, że kupujemy jakiś papier "bo się przyda" a potem zupełnie nie mamy na niego pomysłu i leży biedny w koncie biurka. 
Tak też było z papierem w ptaszki, którego użyłam w tej kartce. Bardzo długo przeleżał na dnie stosu papierów aż w końcu, robiąc porządki, postanowiłam że muszę go wykorzystać. Głowiłam się nad kartką i głowiłam, nie dając jej wielkich szans. A tymczasem ..... powstała jesienna kartka, która niesamowicie mi się spodobała :) Mam nadzieję, że wam też przypadnie do gustu. Naprawdę warto odkopać zapomniane papiery :)



wyzwania/challenges

14 komentarzy:

CreaDiva pisze...

Jaka śliczna, uwielbiam! :-)

szepty serca pisze...

przyznam ze bardzo oryginalnie wyszła :)

Mafalda&Mouse pisze...

Tak nieraz jest, że potrzeba czasu. Nic na siłę. Cudowna karteczka, stonowane kolory nieśmiało przypominają, że już jesień

Dee's Craft Room pisze...

I think we all buy papers from time to time which we just love and find it hard to use them. This is a beautiful card and you have made really goo use of your bird paper.

Thank you for playing along with the Crafty Boots Autumn Challenge.

Dionne

Glennis F pisze...

Very pretty

Craftfanka pisze...

Bardzo ciekawe połączenie papierów, śliczna kartka.

Bianca pisze...

What a lovely card! Thank you for joining us at Fairytale Challenge! Bianca XX

Mój świat kolorów pisze...

śliczna ptaszorkowa karteczka!

Amy Cohen pisze...

Beautiful- I love all the lovely layers. Thanks for joining our Critters challenge at Crafty Gals corner.
Amy-DT

Jeannie pisze...

Hi Iwona! I just love your card and the layout too. The rounded corners make it really special too. I have these papers, and the birds are one of my favorite. Thanks so much for joining my Shake your Tail Feathers challenge :)

Jeannie T.
Dragonfly Journeys

Sheryl pisze...

This is such a cleverly designed card. All of your elements work so well together.
Glad you dropped it onto the front porch at 613 Avenue Create.
Hugs Sheryl DT member xx

Carla's Cards pisze...

A sweet card with lovely details, thanks for sharing with Crafting from the Heart!

Aunty Sue pisze...

Fab make thanks for sharing at craft in our Halloween autumn challenge

Theng Creation pisze...

Lovely card <3
Thanks for joining us at Creative Corner Challenges.
Hugs from Therese, DT