niedziela, 10 lutego 2013

Cukierasek!

Zapraszam serdecznie na mojego nowego cukieraska :) Tym razem jest on mniej papierowy niż ostatnio ale mam nadzieję, że również przypadnie Wam do gustu.

FotoSketcher - P2108269

Cukierasek zawiera:

- seksowny stojaczek na biżuterię

- serwetki do decoupagu

- 3 arkusze naklejek i arkusik tagów z życzeniami

- drewnianego aniołka którego można pomalować, wykleić lub ozdobić wybraną techniką

- 3 bazy kartkowe wraz z kopertami

- woreczek żółtych i pomarańczowych piórek

- kwiatuszki i gałązki z żółtymi pręcikami

 

Co zrobić aby móc wygrać :

- Umieścić powyższe zdjęcie u siebie na blogu w pasku bocznym

- zostawić komentarz pod tym postem z chęcią uczestnictwa

- nie musisz być moim obserwatorem ale jeżeli nim jesteś możesz pozostawić 2 komentarze czyli podwoić swoje szanse :)

- candy przeznaczone dla osób posiadających bloga

 

I to tyle :) Zwycięzcę wyłonię za 2 tygodnie czyli 25 lutego. Powodzenia i miłego tygodnia :)

101 komentarzy:

Paseczkowa pisze...

Z chęcią dołączam, bo ze mnie niezły łasuch jest :D

Paseczkowa pisze...

No i jeszcze drugi komentarz, bo obserwuję od dawna :)

Ewelina pisze...

Oczywiście dołączam, stojaczek swietny :)

Ewelina pisze...

A obserwuje juz dawno :)

kurolka pisze...

no to staję w kolejce, może mi się poszczęści bo nagroda jest super:)

Dori pisze...

I ja za smakołykami przepadam :) A ten wyjątkowo smaczny!

Dori pisze...

I ja też się ustawiam może uda się je chapnąć :)

Dori pisze...

A widzisz jaki pazerniak ze mnie!!! Zapraszam tez i do mnie na małe co nieco :)

Unknown pisze...

Oczywiście staję w kolejce bo są naprawdę ciekawe cukierki do zdobycia :)

Trojanda pisze...

I ja ustawiam się w kolejce :)

Trojanda pisze...

A obserwuje już od dawna :) Zapraszam tez do mnie na słodkości :) Pozdrawiam serdecznie :)

anias pisze...

No to i ja postoję w tej kolejce :), pozdrawiam serdecznie!

Chasia pisze...

Cukierki??!!! No to nie mogę ich ominąć :) Chętnie wyciągam po nie łapki!

Marta pisze...

Wspaniałe candy biegnę do kolejki i pozdrawiam serdecznie

frezja pisze...

zapisuje sie i ja :D banerek juz wisi :D ale super cukierasy :D

frezja pisze...

i drugi komentarz bo obserwuje od dawna :D buziaki :=

marrika91 pisze...

Śliczne cukierki przygotowałaś :) Ustawiam się po nie w kolejce. Banerek jest w zakładce candy/konkursy

moniik pisze...

i ja z chęcią wezmę udział :)

Na Zielonym Patyku pisze...

Witam i również dołączam się do zabawy. Pozdrawiam ciepło.

mrumru pisze...

rownież ustawiam się w kolejce :)

jaGOODowo pisze...

Również z wielką chęcią ustawiam się w kolejce ;p

Pozdrawiam:
jagoodowo.blogspot.com

jaGOODowo pisze...

I drugi komentarz bo obserwuję ;p

Pati pisze...

Ustawiam się w kolejce. Banerek na blogu

Pati pisze...

Z ogromną przyjemnością obserwuję
Pozdrawiam ♥ Pati

cohenna pisze...

Staję grzecznie do kolejki :)

dorota24680 pisze...

Też chętnie się zapiszę.

weronkaa84 pisze...

Zapisuje się:)

weronkaa84 pisze...

Z przyjemnością dołączam do obserwatorów:)

Unknown pisze...

Ja też staję w kolejce :)

Unknown pisze...

I dołączam do obserwatorów :)

Małymi Kroczkami pisze...

nie wiem jak inni ale ja dodaję się do obserwowanych, a ino jo bo widze że pieknie u ciebie, a nowych znajomości nigdy za wiele. Tym samym zapisuję się na candy, ten sexy wieszaczek mnie rozbawił :) pozdrawiam

Małgoś 13 pisze...

Przyłączam się do zabawy i grzecznie stoję w kolejce.

Czarna dama pisze...

I ja się chętnie dopisuję. Cukieraski wspaniałe :)

bella198 pisze...

Z chęcią się zgłoszę!
banerek tutaj; http://mirror-of--soul.blogspot.com/2013/02/konkursy.html

bella198 pisze...

Obserwuję ;*

kigabet vel Ki pisze...

ustawiam się w kolejeczce i cierpliwie czekam ...

niezwykły zakątek pisze...

ja się ustawiam dla tego stojaczka :D

Unknown pisze...

Dołączam do kolejki:)
http://17blondynka.blogspot.com/

Unknown pisze...

Obserwuję jako 17blondynka

Unknown pisze...

Witam i z przyjemnością biorę udział w Candy:) Trzymam kciuki za szczęście w losowaniu:)

Unknown pisze...

Obserwuję już od dawna i nadal mam taki zamiar:) Pozdrawiam gorąco:)

Ewa-Filomenka pisze...

Dołączam się do zabawy z wielką nadzieją na wygraną!:)

iKartki pisze...

Zgłaszam się z raczkującego bloga ikartki.blogspot.com
Serdecznie pozdrawiam:)

iKartki pisze...

i jeszcze podwajam swoją szansę:D

22 pisze...

Z przyjemnością wezmę udział ;) tym bardziej że to moje początku dopiero ;)

22 pisze...

+ obserwuję z przyjemnością i w dodatku z bonusowym losem hihih

Unknown pisze...

Zapisuję raz

Unknown pisze...

Zapisuję dwa:)

Evebellart pisze...

I ja z miłą chęcią zapisuję się na Twoje cukieraski :) Banerek u mnie: http://evebellart.blogspot.com

Evebellart pisze...

I po raz drugi się zgłaszam, gdyż z miłą chęcią dołączyłam do grona Twoich obserwatorów :)
Pozdrowionka!

szczęśliwy zakątek pisze...

Z miłą chęcią ustawiam się po cukieraski :)Pozdrawiam:)

szczęśliwy zakątek pisze...

Zapisuję się i drugi raz jako obserwator Twojego bloga:)

pearllart pisze...

zapisuję się i ja :)

mirosek pisze...

Ten seksowny stojaczek mnie zauroczył :)
Zapisuję się i ja :)
Pozdrawiam
http://mirosek.blogspot.com/

mirosek pisze...

Drugi komentarz - obserwator :)

Kasia pisze...

chętnie ustawiam się w kolejce :)

Kasia pisze...

i jako obserwator :)

splątane chwile pisze...

Z przyjemnością dołączę do zabawy:)

Dziergająca Magdalena pisze...

Witam. Staję w kolejce dla tego seksownego wieszaczka.

Dziergająca Magdalena pisze...

... obserwuję. Dobrej Nocki.

Monia Fioletowa pisze...

Wieszadełko rzeczywiście zabawne ;)

Monia Fioletowa pisze...

I oczywiście zgłaszam się na stanowisko podglądacza ;) fiolety.blogspot.com

adziamar pisze...

dlaczego nie stanąć w kolejce?

marcela831 pisze...

W kolejce i ja się ustawię po takie słodkości :) http://robotkowaszkatulka.blogspot.com/

marcela831 pisze...

Również obserwatorem bardzo chętnie się stanę :)

Kwiat_wisni7 pisze...

Ja również z chęcią zapiszę się na takie słodkości :))

pozdrawiam

Kwiat_wisni7 pisze...

i jestem obserwatorem :)

Anonimowy pisze...

zgłaszam się :) banerek w zakładce "konkursy wyzwania i zabawy"...

Anonimowy pisze...

... i obserwuję :)
pozdrawiam :)
http://oliwkowepasje.blogspot.com/

aniutkowo pisze...

I ja się ustawiam, super cukieraski:)

aniutkowo pisze...

Obserwuję i zostaję na dłużej! Zapraszam też do mnie:)

KrysTyna pisze...

Piękne prezenty, z przyjemnością zapisuję się.
Banerek na pasku bocznym bloga:
http://papierinozyczki.blogspot.com/

KrysTyna pisze...

I korzystam z drugiej szansy jako obserwator ;)

Kate Z pisze...

Zgłaszam się! Bannerek wstawiam na KateClay.blogspot.com

Kate Z pisze...

Obserwuję! :)

pomieszane-poplątane pisze...

Śliczne candy :) z przyjemnością się zapisuję:)

pomieszane-poplątane pisze...

Z przyjemnością dołączę do obserwatorów:)

Anonimowy pisze...

staje w kolejce!:)

Anonimowy pisze...

I obserwuję oczywiście:)

Ela 17 pisze...

Ja takze się zapisuję na to piekne candy

Ela 17 pisze...

Obserwatorem jestem

barbarahaft pisze...

po takie słodkości ja również ustawiam się w kolejce....

daria pisze...

Udział biorę z wielką przyjemnością :)

daria pisze...

...no i obserwuję naturalnie :)

Danka Witkowska pisze...

To ja już zaczynam obserwować.Biorę udział w zabawie.

Danka Witkowska pisze...

A stojaczek rewelacyjny,pozdrawiam i również zapraszam do siebie:)

Unknown pisze...

zgłaszam się z przyjemnością :)
obserwuję jako madziakudla
baner na blogu http://marzeniawartespelnienia.blogspot.com/

Retro Koty i Pies pisze...

Zgłaszam się bardzo chętnie :)

Retro Koty i Pies pisze...

Obserwuję :)
stoję ostatnia w kolejce ale ostatni może będą pierwszymi ??
Pozdrawiam :)

Retro Koty i Pies pisze...

Acha .... Zapraszam na moje candy :)

Małgoś 13 pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Małgoś 13 pisze...

Dołączam do grona obserwatorów.

Małgoś 13 pisze...

Zagapiłam się i nie zauważyłam, że wcześniej dołączyłam do zabawy.

Halina pisze...

Staję w kolejce i ja....

hanka-blog-handmade pisze...

Ja też ustawię się w kolejce :)

hanka-blog-handmade pisze...

I obserwuję :)

nitus pisze...

Dopisuje sie do kolejki po te sliczności, banerek na pasku bocznym.

nitus pisze...

Oraz jestem obserwatorem :)Pozdrawiam :)

Unknown pisze...

Dopisuję się i ja na te słodkości.
Pozdrawiam i zapraszam: www.sen-o-piwonii.blogspot.pl

Unknown pisze...

No i "obserwuję" dla zwiększenia szansy :))

inga pisze...

Also I would like sign up for this super candy.
hugs
Gerda