niedziela, 10 lutego 2013

Cukierasek!

Zapraszam serdecznie na mojego nowego cukieraska :) Tym razem jest on mniej papierowy niż ostatnio ale mam nadzieję, że również przypadnie Wam do gustu.

FotoSketcher - P2108269

Cukierasek zawiera:

- seksowny stojaczek na biżuterię

- serwetki do decoupagu

- 3 arkusze naklejek i arkusik tagów z życzeniami

- drewnianego aniołka którego można pomalować, wykleić lub ozdobić wybraną techniką

- 3 bazy kartkowe wraz z kopertami

- woreczek żółtych i pomarańczowych piórek

- kwiatuszki i gałązki z żółtymi pręcikami

 

Co zrobić aby móc wygrać :

- Umieścić powyższe zdjęcie u siebie na blogu w pasku bocznym

- zostawić komentarz pod tym postem z chęcią uczestnictwa

- nie musisz być moim obserwatorem ale jeżeli nim jesteś możesz pozostawić 2 komentarze czyli podwoić swoje szanse :)

- candy przeznaczone dla osób posiadających bloga

 

I to tyle :) Zwycięzcę wyłonię za 2 tygodnie czyli 25 lutego. Powodzenia i miłego tygodnia :)

102 komentarze:

  1. Z chęcią dołączam, bo ze mnie niezły łasuch jest :D

    OdpowiedzUsuń
  2. No i jeszcze drugi komentarz, bo obserwuję od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście dołączam, stojaczek swietny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no to staję w kolejce, może mi się poszczęści bo nagroda jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  5. I ja za smakołykami przepadam :) A ten wyjątkowo smaczny!

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja też się ustawiam może uda się je chapnąć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz jaki pazerniak ze mnie!!! Zapraszam tez i do mnie na małe co nieco :)

      Usuń
  7. Oczywiście staję w kolejce bo są naprawdę ciekawe cukierki do zdobycia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I ja ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A obserwuje już od dawna :) Zapraszam tez do mnie na słodkości :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No to i ja postoję w tej kolejce :), pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cukierki??!!! No to nie mogę ich ominąć :) Chętnie wyciągam po nie łapki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe candy biegnę do kolejki i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. zapisuje sie i ja :D banerek juz wisi :D ale super cukierasy :D

    OdpowiedzUsuń
  14. i drugi komentarz bo obserwuje od dawna :D buziaki :=

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne cukierki przygotowałaś :) Ustawiam się po nie w kolejce. Banerek jest w zakładce candy/konkursy

    OdpowiedzUsuń
  16. i ja z chęcią wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam i również dołączam się do zabawy. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  18. rownież ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Również z wielką chęcią ustawiam się w kolejce ;p

    Pozdrawiam:
    jagoodowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. I drugi komentarz bo obserwuję ;p

    OdpowiedzUsuń
  21. Ustawiam się w kolejce. Banerek na blogu

    OdpowiedzUsuń
  22. Z ogromną przyjemnością obserwuję
    Pozdrawiam ♥ Pati

    OdpowiedzUsuń
  23. Staję grzecznie do kolejki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow! Amazing! Super!
    Please enter my name...
    I am follower
    I post in my sidebar....
    http://lapappilon.blogspot.com/
    lapappilon@gmail.com

    Hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  25. Z przyjemnością dołączam do obserwatorów:)

    OdpowiedzUsuń
  26. I dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  27. nie wiem jak inni ale ja dodaję się do obserwowanych, a ino jo bo widze że pieknie u ciebie, a nowych znajomości nigdy za wiele. Tym samym zapisuję się na candy, ten sexy wieszaczek mnie rozbawił :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Przyłączam się do zabawy i grzecznie stoję w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  29. I ja się chętnie dopisuję. Cukieraski wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Z chęcią się zgłoszę!
    banerek tutaj; http://mirror-of--soul.blogspot.com/2013/02/konkursy.html

    OdpowiedzUsuń
  31. ustawiam się w kolejeczce i cierpliwie czekam ...

    OdpowiedzUsuń
  32. ja się ustawiam dla tego stojaczka :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Dołączam do kolejki:)
    http://17blondynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Witam i z przyjemnością biorę udział w Candy:) Trzymam kciuki za szczęście w losowaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Obserwuję już od dawna i nadal mam taki zamiar:) Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Dołączam się do zabawy z wielką nadzieją na wygraną!:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Zgłaszam się z raczkującego bloga ikartki.blogspot.com
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  38. i jeszcze podwajam swoją szansę:D

    OdpowiedzUsuń
  39. Z przyjemnością wezmę udział ;) tym bardziej że to moje początku dopiero ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. + obserwuję z przyjemnością i w dodatku z bonusowym losem hihih

    OdpowiedzUsuń
  41. I ja z miłą chęcią zapisuję się na Twoje cukieraski :) Banerek u mnie: http://evebellart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. I po raz drugi się zgłaszam, gdyż z miłą chęcią dołączyłam do grona Twoich obserwatorów :)
    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  43. Z miłą chęcią ustawiam się po cukieraski :)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Zapisuję się i drugi raz jako obserwator Twojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ten seksowny stojaczek mnie zauroczył :)
    Zapisuję się i ja :)
    Pozdrawiam
    http://mirosek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Drugi komentarz - obserwator :)

    OdpowiedzUsuń
  47. chętnie ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Z przyjemnością dołączę do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Witam. Staję w kolejce dla tego seksownego wieszaczka.

    OdpowiedzUsuń
  50. Wieszadełko rzeczywiście zabawne ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. I oczywiście zgłaszam się na stanowisko podglądacza ;) fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. dlaczego nie stanąć w kolejce?

    OdpowiedzUsuń
  53. W kolejce i ja się ustawię po takie słodkości :) http://robotkowaszkatulka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Również obserwatorem bardzo chętnie się stanę :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Ja również z chęcią zapiszę się na takie słodkości :))

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  56. zgłaszam się :) banerek w zakładce "konkursy wyzwania i zabawy"...

    OdpowiedzUsuń
  57. ... i obserwuję :)
    pozdrawiam :)
    http://oliwkowepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. I ja się ustawiam, super cukieraski:)

    OdpowiedzUsuń
  59. Obserwuję i zostaję na dłużej! Zapraszam też do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  60. Piękne prezenty, z przyjemnością zapisuję się.
    Banerek na pasku bocznym bloga:
    http://papierinozyczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. I korzystam z drugiej szansy jako obserwator ;)

    OdpowiedzUsuń
  62. Zgłaszam się! Bannerek wstawiam na KateClay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Śliczne candy :) z przyjemnością się zapisuję:)

    OdpowiedzUsuń
  64. Z przyjemnością dołączę do obserwatorów:)

    OdpowiedzUsuń
  65. Ja takze się zapisuję na to piekne candy

    OdpowiedzUsuń
  66. po takie słodkości ja również ustawiam się w kolejce....

    OdpowiedzUsuń
  67. Udział biorę z wielką przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  68. ...no i obserwuję naturalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  69. To ja już zaczynam obserwować.Biorę udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  70. A stojaczek rewelacyjny,pozdrawiam i również zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  71. zgłaszam się z przyjemnością :)
    obserwuję jako madziakudla
    baner na blogu http://marzeniawartespelnienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  72. Obserwuję :)
    stoję ostatnia w kolejce ale ostatni może będą pierwszymi ??
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  74. Dołączam do grona obserwatorów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zagapiłam się i nie zauważyłam, że wcześniej dołączyłam do zabawy.

      Usuń
  75. Dopisuje sie do kolejki po te sliczności, banerek na pasku bocznym.

    OdpowiedzUsuń
  76. Oraz jestem obserwatorem :)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Dopisuję się i ja na te słodkości.
    Pozdrawiam i zapraszam: www.sen-o-piwonii.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  78. No i "obserwuję" dla zwiększenia szansy :))

    OdpowiedzUsuń
  79. Also I would like sign up for this super candy.
    hugs
    Gerda

    OdpowiedzUsuń