poniedziałek, 25 lutego 2013

Słodkie wyniki

Witam serdecznie, poniedziałkowo. Przybiegłam do Was aby ogłosić kto wygrał mojego cukieraska :) Bardzo, ale to bardzo chciałam podziękować wszystkim którzy przyłączyli się do zabawy a podwójnie chciałabym podziękować tym którzy zostali moimi obserwatorami. Mam nadzieję, że zostaniecie ze mną dłużej :)
A teraz nie przedłużając...
Tadam
tadam
słodkości wygrywa
.......
Justyna Giera !!!
Hurrrrrra!

Gratulacje Justynko. Proszę prześlij mi swoje dane na mailika : dwieleweraczki@gmail.com
Pozdrawiam Was gorąco i życzę miłego tygodnia :)

16 komentarzy:

Dziergająca Magdalena pisze...

I seksowny stojaczek na biżuterię przeszedł mi koło nosa... Gratuluję zwyciężczyni.

Danka Witkowska pisze...

Ja również gratuluję zwyciężczyni:)

szczęśliwy zakątek pisze...

Gratuluję i dziękuje za zabawę:)

Retro Koty i Pies pisze...

Gratuluję :)

marcela831 pisze...

dziękuję za zabawę gratuluję justynie wygranej :)

22 pisze...

AAAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaa nie moge w to uwierzyć :D ciśnienie mi skoczyło niesamowicie. Dziękuję za gratulację :) już wysyłam informację na e-mail ;)
PS. a to wszystko utwierdziło mnie w przekonaniu że dalej trzeba tworzyć cudaski :D

weronkaa84 pisze...

Gratuluję i dziękuję za zabawę:)

Monia Fioletowa pisze...

Gratulacje ;)))

Ela 17 pisze...

Moje gratulacje,dziękuje za zabawę

nitus pisze...

Dziekuje za zabawe i gratuluje zwyciężczyni.

Unknown pisze...

Gratuluję i dziękuje za miłą zabawę:)

pomieszane-poplątane pisze...

Gratulacje:)

Małymi Kroczkami pisze...

Gratulatki, i dziękujemy za zabawe :)

Małgoś 13 pisze...

Gratuluje zwyciężczyni i dziękuję za zabawę.

Dori pisze...

Dzięki za zabawę a zwycięzcy gratuluje :)

inga pisze...

congrat:)