wtorek, 17 czerwca 2014

Chłopak z gitarą

Zawsze chciałam mieć chłopaka, który grałby na gitarze…. a potem poznałam mojego męża, któremu słoń nadepnął na ucho i już mi brak gitary nie przeszkadzał :) Digi stempelek malowany promarkerami

I always want to have a boyfriend who could play a guitar. But then I met my hubby, how is totally unmusical :) Digi stamp is coloured with promarkers

P6161540

P6161541

wyzwania/challenges

- I love promarkers – stripes

- Galeria RAE - p jak... (paski, play, pomarańczowy)

- Glitter and sparkle challenge blog - challenge 89

- Love to create challenge. - anything goes

- Creative inspirations - bright and bold colours

- Milk coffee challenge - for dad/special male challenge

9 komentarzy:

el pisze...

cudna karteczka , też marzyłam o takim co będzie grał na gitarze...............

Angi pisze...

Ja o takim jakoś nigdy nie marzyłam, a taki mi się właśnie trafił mąż ;)
Świetnie pomalowany stempelek :)

suzanne2 pisze...

love the colour combo on your card and the lovely digi. where is he from? thank you for joining us at creative inspirations this week.
Suzanne x

As.I.Do.Rodos. pisze...

Beautifully coloured image fab card. Thank you for joining us at I♥Promarkers challenge good luck Ginny x

Edyta Lasek - Pracownia El pisze...

karteczka śliczna

chanya13 pisze...

Świetna karteczka - śliczny stempelek. Dziękuję za udział w wyzwaniu Wednesday's Creative Inspirations. Już jutro zapraszam na kolejne, powodzenia Agnieszka

rachel pisze...

a great card and a fab use of colour! Thanks for joining us at Creative Inspirations this week and good luck! Hugs rachel xx

Aneta pisze...

No cóż, ja mam męża z gitarą - także wymarzonego. :-)
Fajna karteczka!

Unknown pisze...

Awesome card! Thank you for joining our "Anything Goes" Challenge at Love to Create this week.
Ruza, LTC Admin/Designer
Ruza's Craft Corner