wtorek, 17 czerwca 2014

Chłopak z gitarą

Zawsze chciałam mieć chłopaka, który grałby na gitarze…. a potem poznałam mojego męża, któremu słoń nadepnął na ucho i już mi brak gitary nie przeszkadzał :) Digi stempelek malowany promarkerami

I always want to have a boyfriend who could play a guitar. But then I met my hubby, how is totally unmusical :) Digi stamp is coloured with promarkers

P6161540

P6161541

wyzwania/challenges

- I love promarkers – stripes

- Galeria RAE - p jak... (paski, play, pomarańczowy)

- Glitter and sparkle challenge blog - challenge 89

- Love to create challenge. - anything goes

- Creative inspirations - bright and bold colours

- Milk coffee challenge - for dad/special male challenge

10 komentarzy:

  1. cudna karteczka , też marzyłam o takim co będzie grał na gitarze...............

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja o takim jakoś nigdy nie marzyłam, a taki mi się właśnie trafił mąż ;)
    Świetnie pomalowany stempelek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. love the colour combo on your card and the lovely digi. where is he from? thank you for joining us at creative inspirations this week.
    Suzanne x

    OdpowiedzUsuń
  4. Beautifully coloured image fab card. Thank you for joining us at I♥Promarkers challenge good luck Ginny x

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna karteczka - śliczny stempelek. Dziękuję za udział w wyzwaniu Wednesday's Creative Inspirations. Już jutro zapraszam na kolejne, powodzenia Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  6. a great card and a fab use of colour! Thanks for joining us at Creative Inspirations this week and good luck! Hugs rachel xx

    OdpowiedzUsuń
  7. No cóż, ja mam męża z gitarą - także wymarzonego. :-)
    Fajna karteczka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fabulous male card! Lovely layout and great backing paper! Thanks so much for sharing it with us at Milk Coffee challenge.
    Hugs, Andreja

    OdpowiedzUsuń
  9. Awesome card! Thank you for joining our "Anything Goes" Challenge at Love to Create this week.
    Ruza, LTC Admin/Designer
    Ruza's Craft Corner

    OdpowiedzUsuń