niedziela, 29 czerwca 2014

Letnie marzenie

 Udało się! Sama zrobiłam papier! Może to nic szczególnego ale dla mnie to kolejny “pierwszy raz”. A grunt to sie rozwijać. Najpierw na białym papierze odbiłam motylki bezbarwnym tuszem. Potem podkreśliłam je bezbarwnym pudrem do embossingu na gorąco. Uwielbiam metodę embossingu na gorąco. Można nią uzyskać rewelacyjne efekty. Jest tylko jeden ból – jak rozsypie się puder to strasznie długo się go zbiera :) Potem jeszcze dwa rodzaje tuszu distress i gotowe. Bardzo podoba mi się to, że motylki delikatnie połyskują na tle matowego papieru.

P6291678

P6291679

P6291680

wyzwania/challenges

- Creative inspirations - clean simple

- Crafty creations challenges - things with wings

- Artimeno - własnoręcznie robiony papier

9 komentarzy:

Misiówa i Spółka:-) pisze...

Wielki szacun, piękna praca, wspaniałe kolorki.Bardzo, bardzo mi się podoba.Gratuluję TWOJEGO papieru!:))Kiedy będzie w produkcji:D?:)))

Dwie lewe rączki pisze...

Wiesz, muszę wybadać rynek, ustalić ceny i dostawców.... no myślę że produkcja ruszy w przyszłym roku :P
Dzięki bardzo za ciepłe słowo

Natalia Stefaniak pisze...

Wygląda genialnie- jak kupny a jest lepszy bo własny :)

Tworzyć każdy może pisze...

piękny papier , jestem pod wrażeniem :)

Angi pisze...

Ale piękne i delikatne tło powstało. Świetna kartka :)

M. pisze...

Przepiękny papier Ci wyszedł! Bardzo mi się podoba. Dziękujemy za udział w wyzwaniu. DT Artimeno

Mary pisze...

Good morning! What a beautiful card!!!! I totally love the butterfly and all the little details. Thanks for joining us at Crafty Creations for our "Things With Wings" challenge. I hope you get to join us again in the near future and good luck!

OriBella pisze...

Piękne tło, takie delikatne:) Dziękuje za udział w wyzwaniu, DT Artimeno.

Tajanna pisze...

Piękna i zwiewna jest ta karteczka, kolory super! Pozdrawiam