środa, 13 stycznia 2016

Cudownej babci

Dzisiaj karteczka dla babci w stylu vintage. Większość papierów pochodzi z kolekcji Nature's Gallery firmy papermania. Papier w ptaszki potuszowałam przez maskę tuszem distress a następnie zgrzałam na nim złoty puder do embossingu na gorąco. Duży ćwiek z ptaszkiem wykonałam sama - na pustą bazę ćwieka nakleiłam ptaszka wyciętego z papieru i pokryłam glossy accent. Serwetkę, życzenia oraz brzegi kartki także potuszowałam distressem aby nadać bardziej "stary" wygląd :) 




wyzwania:
studio75, wyzwanie, vintage

 
http://itsjfun.blogspot.com/2016/01/wyzwanie-11-dzien-babci-i-dziadka.html

Skarbnica pomysłów - bingo (wybrałam linię: min 2 media, min 3 warstwy, kokarda)
http://skarbnica-pomyslow.blogspot.com/2016/01/wyzwanie1-bingo.html

26 komentarzy:

  1. Piękna kartka :)
    Dziękuję za dołączenie do naszej zabawy w Scrapkowo.pl
    Pozdrawiam serdecznie :)
    A.M.S.

    OdpowiedzUsuń
  2. This is very pretty. Love the dies, flowers and textures.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękujemy za udział w zabawie Scrapkowo.pl :-) Pozdrawiam Daga

    OdpowiedzUsuń
  4. Bogata i różnorodna praca.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeglądam właśnie konkursowe prace w scrapkowo i Twoja kartka mnie oczarowała, jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie! Dziękuję za udział w wyzwaniu It's just fun!

    OdpowiedzUsuń
  7. urocza kartka :) Dziękuję za wspólną zabawę na blogu It's just fun!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny efekt.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna kompozycja, a najbardziej podoba mi się ten ćwiek z ptaszkiem :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna kartka! dziękuje za zabawę z It's just fun :)

    OdpowiedzUsuń
  11. I love this card, and all the elements used. I wish I could find the translator to read how you did it.

    OdpowiedzUsuń
  12. Beautiful work! Thank you for joining us at Studio 75 challenge!

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudo! Dziękuję za udział w wyzwaniu Studio75. Pozdrawiam Gosia /Peninia

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładna kartka:)
    Dziękuję za zgłoszenie w wyzwaniu:)
    Życzymy powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjna "starociowa" kartka. Super!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna kartka :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Studio 75!

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudna!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów!

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna - podobają mi się też kolory!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo sympatyczna kartka a ozdoba z ptaszkiem urocza :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Studio75 i pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładna :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna kartka! Dziękujemy za udział w wyzwaniu - DT Skarbnica Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń