piątek, 1 stycznia 2016

Noworoczne candy

Witajcie Kochani w pierwszym dniu nowego roku 2016!!!
Na dobry początek mam dla Was noworoczne candy :)

Welcome all on a first day of a new year 2016. For a good start I've got a new year candy for you :)


Co zrobić by wygrać moje cukieraski?
All you have to do to win it is:

- Być (lub zostać) obserwatorem mojego bloga
   Be or becomea follower of my blog

- Zamieścić zdjęcie mojego candy w pasku bocznym własnego bloga z linkiem zwrotnym tutaj
  Add the photo at the top of this post to your own blog sidebar with a link back here

- W komentarzu pod tym postem odpiweidzieć na pytanie: Ile centymetrów miała moja, tegoroczna choinka 
 Add a comment under this post with an answer to thic question : how tall (in cm) was my christmas tree this year

Candy trwa do 15 stycznia a wyniki podam 16 stycznia
You've got time till 15th of january

Powodzenia!
Good luck! 


16 komentarzy:

CreaDiva pisze...

Z wielką przyjemnością dołączam do zabawy i liczę na szczęście! :-) A co do choinki to strzelam w ciemno - 184 cm :-)

Valerija pisze...

Happy New Year!
I think, your christmas tree was 160 cm tall.
Greetings, Valerija

Izabela Hebda pisze...

Chętnie wezmę udział w Twojej rozdawajce. Myślę, że miałaś w tym roku 2 metrową choinkę :)

Natalia F pisze...

I ja przyłączam się do zabawy:) A choinka może miała 200cm?:)

Unknown pisze...

To i ja dołączę do zabawy licząc na szczęśliwy traf. Choinka no cóż 124 cm :)

barbaratoja pisze...

Ja napiszę 50cm?
Moja tyle ma!
Oczywiście do zabawy dołączyłam, jak widać :-)

Anna Maksymiuk pisze...

Jeżeli mogę to również pragnę przyłączyć się do zabawy. Zgaduję, że Twoja choinka ma 160 cm. :) Pozdrawiam

Teresa pisze...

biorę udział w zabawie :) a choinka mogła mieć 180 cm :)
banerek na moim blogu http://teresa-teresa1305.blogspot.com/

Evebellart pisze...

Z miłą chęcią się zapisuję na Twoje Candy :) Obserwatorem już jestem i banerek umieszczony: http://evebellart.blogspot.com...
A choinka... hmmm... myślę, że miała 224 cm

Anika pisze...

Bardzo chętnie biorę udział w Twoim candy, a choinka ... może 1metr...
Pozdrawiam

Mamusiowelove pisze...

Z miłą chęcią zagram o te cudeńka;*
Obserwuję jako : Sylwia Kuba
Baner: Maminelove.blogspot.com
e-mail: Mamusioweoveblog@wp.pl
choinka miała 150 cm:)

raeszka pisze...

Super rzeczy chcesz nam podarować. Chętnie spróbuję szczęścia w losowaniu :).

Co do choinki, to podam wzrost mojego Pieronka ... 2,06 ;).

Tina Z. pisze...

I wish you a Happy New Year!
Your Christmas tree was about 170 cm tall :)).
Hugs, Tina

Niesforne nitki pisze...

Świetne prezenty, dołączam do zabawy, banerek już u mnie wisi, a choinka może miała 195 cm :)

SmaszKa pisze...

Myślałam, że zrobię sobie prezent na urodziny, ale trudno odpowiedzieć na pytanie o choinkę, jeśli się jej nie widzi . Opcje dwie : 160 cm lub nie było jej wcale ;) Przecież też tak mogło być. Z chęcią nauczę się robić karteczki :)
Pozdrawiam,
Kasia

Danusia pisze...

Choć w ostatniej chwili zdążyłam, z przyjemnością zapisuję się na te cukierasy. Moja choinka ma 164 cm (bo jeszcze stoi)i jeszcze szpic 18 cm.
Banerek wisi na blogu.
Pozdrawiam:)