sobota, 6 grudnia 2014

Beż, brąz , zieleń

 Witajcie kochani w kolejny już weekend grudnia. Dzisiaj pokażę karteczkę bożonarodzeniową w “kolorach ziemi”. Tekturkowe renifery tuszowałam disstresami a choinkę tuszem kredowym. Świątecznego nastroju dodają brokatowe zawijaski

PC043234

PC043235

PC043239

wyzwania/challenges

- Crafting for all seasons - tis the season

- Divas by design challenge - feeling festive

- Crafty sentiments - anything goes

- Sentimental sundays - lots of layers

- Trimmies craft challenge – christmas

- Pink gem challenge blog - anything christmas

- Fussy and fancy - happy holidays

6 komentarzy:

Dorota ma kota pisze...

ciekawa forma :-)

chanya13 pisze...

Urocza - trochę vintage. Fajny kształt. Dziękuję za info - ja ostatnio też kupiłam Letraset - fakt cienki (nie podklejam) ale nie rozlewa, co prawda ciężko mi się na nim cieniuje. Przerobiłam jeszcze inne ale nawet nie pamiętam nazwy (niewarte) Prawdę powiedziawszy najczęściej sięgam do zwykłego bloku technicznego 180g Cansona - ładnie można pocieniować ale lubi rozlewać. Ponoć dobry jest Canson Ilustrator - ale jeszcze go nie dopadłam :( pozdrawiam

Rachael pisze...

Simply beautiful. Its stunning! Thank you for sharing this with us at Sentimental Sundays x

Ivonne pisze...

Your card is gorgeous! Love the card layout, the beautiful papers and all the fabulous details you have added. Thanks for joining us at Fussy and Fancy Friday Challenges. Hugs, Ivonne

cotnob pisze...

Thank you for sharing your fabulous Christmas project with us at Crafting for all Seasons.
Pauline
x

flossbite pisze...

Such a lovely card. Thanks for joining us at Crafting for all Seasons this time.
Hugs
Fiona DT x