środa, 17 grudnia 2014

Oszronione okno

Od dawna chciałam zrobić kartkę świąteczną z oknem ale jakoś nigdy nie miałam do końca pomysłu. W końcu powstał taki oto projekt z oszronionym oknem i bombką na jego tle. Szybę zrobiłam z kalki technicznej a mroźne wzorki to embossing na gorąco. Srebrnym i białym embossingiem pokryłam też tekturkową bombkę a kokardę tekturki pomalowałam promarkerem i pokryłam glossy accent

DSC_0628_00013

DSC_0630_00015

DSC_0629_00014

DSC_0632_00017

wyzwania/challenges

- Dream valley challenges – christmas

-Crafty sentiments - winter challenge

- Cute card thursday - bells and bows

- Divas by design challenge - anything goes

- Creative inspirations - christmas/ new year

- Clear it out challenge - anything goes

- Deep ocean challenge blog - christmas is all around

- Suzy pants smarty – snowflakes

- Crafting by designs - embossing for fun

- Szuflada – oszronione

12 komentarzy:

Rene pisze...

This is gorgeous! Thank you so much for sharing this with us at Creative Inspirations! Good luck,
Rene :D

ILEANA ARTUFFO pisze...

Wonderful creation! I love this window with embossing of vellum and hanging ornament is beautiful!
Thanks for playing at Suzy Bee's Bloomin' Challenge and I hope to see again.
Ileanaxx

Edyta Lasek - Pracownia El pisze...

śliczna karteczka

Szuflada pisze...

Witam serdecznie w wyzwaniu Szuflady :)

Lynn's Place pisze...

CIO challenge blog says MERRY CHRISTMAS and thank you for your wonderful project...stop by and play with us again <((><

Unknown pisze...

Zdjęcie pod światło oddaje całe piękno kartki:) niesamowita

NGCARDS pisze...

This is a beautiful creation! Thanks for playing at Creative Inspirations and we wish you a Merry Christmas! xxx

Szuflada pisze...

Piękna karteczka a okienko prawdziwie mrozem malowane!

Unknown pisze...

Prześliczne okienko :) Pozdrawiam

Margreet pisze...

Gorgeous! Thanks for joining us in the very last challenge of Divas by Design!
xxx Margreet

AGGIE Soutache pisze...

Przepiękna, dopracowana, rewelacyjnie wykonana kartka! Jestem pod ogromnym wrażeniem! :)

Diana Art pisze...

śliczna karteczka dziekujemy za udział w wyzwaniu szuflady