poniedziałek, 23 czerwca 2014

Ja w szufladzie

Yupi, Hura, yu-hu!! Zostałam gościnną projektantką czerwca w Szufladzie!

goscinna.projektantka.czerwiec 

Z tej też okazji w Szufladzie czeka na Was moje wyzwanie :)

Temat wyzwania - "Zakryte, ukryte"

to znaczy, że na pierwszy rzut oka nie widzimy całej pracy. Jakaś jej część jest zakryta. Może to być coś schowanego w kieszonce, w sekretniku (w przypadku biżuterii), za zagięciem papieru. Jako inspirację dla Was przygotowałam ślubną kartkę kaskadową (waterfall card)

P6211610

P6211618

P6211617

P6211615

P6211620

Gorąco zachęcam do udziału w wyzwaniu! Czas na zgłaszanie prac macie do 5 lipca

wyzwanie

- Scrap.com.pl - wyzwanie latarni morskiej, edycja czerwiec (wykorzystałam ślubny stempel, różową margaretkę, czarny tusz)

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Świetna kartka, bardzo pomysłowa i originalna. Dziękuję za zabawę z Latarnią Morską.