piątek, 20 czerwca 2014

O miłości

Scrap o miłości bez czerwieni, różu i ani jednego serduszka,. Bo jak to śpiewa Happysad “Miłość to nie pluszowy miś ani kwiaty… Miłość, kiedy jedno spada w dół drugie ciągnie je ku górze”. Jeżeli się wpieracie, lubicie i potraficie zrozumieć to na pewno stworzycie trwały związek. Ja myślę, że mój taki jest i o tym właśnie jest mój scrap :)

Bazowy papier z Lemonade pomalowałam białą i srebrna farbą. Do tego kilka stempli die-cuty i ozdobóbek

P6201593

P6201588

P6201596

wyzwania

- Scrap and me - wyzwanie 16 – journey

- Art-piaskownica – mapkujemy

- Craft bar - monochromatycznie

16 komentarzy:

ROMA pisze...

Surowy w wyrazie i przez to wyjątkowo piękny!

Asia-majstruje pisze...

Dziękujemy za udział w wyzwaniu AP - niezwykle szybka odpowiedź na wyzwanie!
Pozdrawiam,
Asia

Edyta Lasek - Pracownia El pisze...

bardzo mi się podoba ta kartka, nie jest przesłodzona

Misiówa i Spółka:-) pisze...

Fantastyczna praca:)

Dwie lewe rączki pisze...

Bardzo, bardzo dziękuję

Beacia - 24 pisze...

Fajnie skomponowane LO. Dziękuję za udział w craftbarowym wyzwaniu.

Unknown pisze...

bardzo fajne LO , super pomysł z tymi "zawieszkami" :)

Achawg pisze...

Jest piekny !!!!!

vairatka pisze...

Jaki wymowny!
Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe :)

Ewa S. pisze...

Cudowne - z ogromną ilością rodzinnego ciepełka!

Dagmara Klawitter pisze...

Surowy, oszczędny, w (pozornie) mrocznej kolorystyce... a taki ciepły i elegancki scrap. Bardzo mi się podoba!

Dwie lewe rączki pisze...

Dziękuję, cieszę się że się podoba :)

Dwie lewe rączki pisze...

Bardzo, bardzo dziękuję :)

Dwie lewe rączki pisze...

Bardzo serdecznie dziękuję

Shraddha pisze...

fantastyczna praca!!
dziękuję za wspólną zabawę w S&M :)

kigabet vel Ki pisze...

pięknie ubrana ta "miłość" :) dziękuję za udział w wyzwaniu AP Ki :)