środa, 11 czerwca 2014

Uśmiechnij się

 Radosny, rozbrykany scrap z najcudowniejszym uśmiecham pod słońcem :) Kropki na papierowej koronce zrobiłam puchnaca białą farbą a potem pokryłam całość koronki różowym, brokatowym pudrem do embossingu. Użyłam też gesso którym troszkę pobrudziłam brzegi.

Sunny, fynny LO with the most beautifule smile :)

P6111468

P6111469

P6111470

P6111471

P6111472

P6111473

wyzwania/challenges

- 123 scrapuj ty - serce dla... (moje media: gesso, farba puchnąca na kropki, glossy accent, różowy puder do embossingu)

- Totally gorjuss – embossing (heat embossing with pink powder)

- Dream valley challenges – baby

- Craftowy ogrodek - co cię uszcześliwia

- Fab and funky challenges - laughter is best medicine

- Szmek - dziecięce z uśmiechem

9 komentarzy:

Judith pisze...

Aw this is so cute - lovely smiley baby and beautiful colours - thank you for playing along at Fab'n'Funky this week hugs judith x

Misiówa i Spółka:-) pisze...

Fantastyczna praca, bardzo mi się podoba!!!

Edyta Lasek - Pracownia El pisze...

śliczna aż się buzia sama uśmiecha na jej widok

Marlene Atkinson pisze...

A fantastic card. Thank you so much for joining us at Dream Valley Challenge. Marlene DT

Nathalie pisze...

Adorable !!!! I love papers and photo is so cute. Thanks for playing with us at Dream Valley challenge.
Nathalie

Unknown pisze...

Ile ciepła. Dziękuję za udział w szmekowym wyzwaniu. =)

sajciastyczna pisze...

ojejku jej, jaki cudny scrap!

Aka pisze...

Piękny! Radosny klimat stworzyłaś :)

Kwiat_wisni7 pisze...

śliczne LO :)
dziękujemy za udział w wyzwaniu SZMEKa :)))